Ghost Riot se pro rok 2021 vrací v plné síle. Kompletně nový full, kterého nedávno Ghost odtajnil má i elektrifikovaného kolegu. Jaký je?
Výtržník s elektropohonem
Nový E-Riot je elektrický stroj, který už od pohledu slibuje tuny zábavy při jízdě do kopce i z kopce. Stojí na stejné platformě odpružení jako jeho klasický kolega, kterého jsme nedávno představovali zde.
I nový E-Riot se může pochlubit v Ghostu nově vyvinutým odpružením Traction Link založeným na principu Virtual Pivot. Karbonový rám doplňuje hliníková zadní stavba se skvělou tuhostí. Je z jednoho kusu hliníku a neobsahuje žádné čepy.
O citlivý chod zadního tlumiče se starají dvě vahadla, která jsou opět jednodílná, aby nedocházelo k žádné nežádoucí deformaci i při extrémní zátěži. Zdvihy se u e-verze liší jen nepatrně – 150 mm u vidlice a 140 mm zadní tlumič.
E-Riot Trial dostal momentálně nejoblíbenější motor Bosch performance CX (GEN4) s 85 Nm kroutivého momentu a s podporou až 340 %. Nejnovější pohon se vyznačuje citlivým a intuitivním dávkováním energie v souladu s jezdcem a 4 chytrými úrovněmi podpory.
Baterie s úctyhodnou kapacitou 625 Wh poskytuje dostatek energie na celodenní jízdu v terénu. Nové elektrické celopéro bude nabízeno ve dvou úrovních výbavy a třech barevných variantách.